úterý 30. srpna 2016

WEIGHT LOSS TIPS | BEGINNERS

Dneska mám článek zejména pro slečny, které trápí nějaké to kilo navíc, ale samy nezvládnou udělat ten první, ale nejtěžší krůček. Sama vím, jaké to je, protože před 2 roky jsem na začátku téhle cesty stála já a byla jsem na to sama. Rozhodně nemám v genech mít figuru jako modelka, naopak jsem měla mám na každém rohu pokušení v podobě čokolády či brambůrek, které se u nás doma objevují nonstop. Ale když se chce, jde to. A proto mám pro vás 6 tipů, které mohou pomoci k úspěšnému startu.


Tip 1 – Vsaďte na žvýkačky
Mít po ruce balíček žvýkaček se hodí vždycky, ale u hubnutí se dají použít i jako bojovníci proti chutím. Vždycky když vás přepadne mlsná, sáhněte po žvýkačce a chutě rychle zmizí. Nezapomeňte ale kupovat ty mentolové bez cukru, protože ostatní můžou naopak chutě navodit. 

Tip 2 – Neuzobávejte
Nevím jak vy, ale já jsem typ člověka, který když před něj někdo postaví jídlo, tak bez přemýšlení jí. Nebo jen tak z nudy jde do lednice a i když hlad nemá, prostě si vezme plátek sýru. Jsou to maličkosti, ale bez nich je to daleko snadnější. Zkuste si na to myslet a vždycky když k lednici zamíříte, zapřemýšlejte nad tím, jestli radši teď zhltnete jen tak z nudy něco, co vlastně ani nechcete nebo se příští léto budete moc bez ostychu procházek po pláži v bikinách a chytat bronz. Je to každého volba. 

Tip 3 – Nespěchejte!
Pokud začínáte s hubnutím a předtím jste nebyli zvyklí jak na cvičení, tak na zdravou stravu, nesnažte se všechno zvládnout najednou. Pokud totiž na nový režim najedete moc rychle, většinou z něj i rychle vypadnete a vklouznete do starých kolejí. První zkuste jíst pravidelně, 5x denně, bez ujídání. Ze začátku nemyslete na to, jestli je daná potravina zdravá nebo ne, myslete pouze na to, abyste se nepřejedli, ale zároveň nedostali hlad za půl hodiny. Časem si na to tělo zvykne a vy můžete změnit obsah jídel, aby spadali pod zdravé potraviny. Teprve až se toto všechno stane automatické, přidejte pohyb. Uvidíte, že se to bude zdát všechno najednou jednodušší.

Tip 4 – Malé cíle
Největší chyba je, když si dále cíl, že za půl roku zhubnete 15 kilo. S největší pravděpodobností vám to nevyjde, protože i když budete hubnout a postupovat, 15 kilo je tak velké číslo, že nějaká ty 2 kila vám budou přijít strašně málo. Je lepší si dát za cíl ztratit za měsíc kilo a půl. To je velmi, velmi reálný cíl. Pravděpodobně zhubnete i víc a o to větší radost mít budete.

Tip 5 – Nepanikařte
Pokud vám všechno vychází tak jak má a vy si z neuvážení najednou koupíte muffin či sníte celou čokoládu, tak hlavně nevěšte hlavu. Nejhorší je potom sníst další se slovy, že když už jsem ten den měla jednu, je to celé pokažené, a tak můžu vyjíst celou ledničku. To rozhodně ne! Když si jednou za čas prostě dáte čokoládu, nic se neděje. Po jedné nepřiberete. A místo toho, abyste to ten den vzdala, si zacvičte o 10 minut déle.

Tip 6 - Nebuďte líné
Každý pohyb se počítá. I prkotiny jako vyjít schody nebo podat si skleničku s vodou jsou lepší než nic. Takže příště, až budete ležet v posteli a notebooku začne docházet baterku, místo toho abyste zavolali na sourozence, ať vám jí donese, vstaňte a běžte si pro ni sami.

PS: Nejsem odborník, tohle jsou rady, které pomohly při hubnutí mně, a tak jsem se o ně rozhodla podělit. 

Doufám, že vám článek pomůže a pokud vás napadají otázky nebo máte nápady na další článek, určitě je napište do komentářů.

Mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat