neděle 27. listopadu 2016

WORKOUT TIPS | BEGINNERS

Ahoj!

 Nevěřím, že to jsou 3 měsíce od doby, kdy jsem psala první článek s tipy na hubnutí. Je to, alespoň podle statistik, neoblíbenější článek, a tak pro vás mám dneska jeho pokračovaní. Tentokrát o cvičení. 


Vím, že každý to má jinak. Pro někoho je těžší udržet se před skleničkou nutelly, a pro jiného zase udělat první krok a vyrazit cvičit. Já jsem rozhodně ten první případ, přesto vyběhnout na veřejnost byla noční můra. Každá máme ten hlásek v hlavě, který se nás od cvičení před lidmi snaží všemožně odradit. Říká nám, jak na nás všichni budou koukat a soudit nás. Jak budeme nejhorší. Ale opak je pravdou. Ty lidi vás budou obdivovat a fandit vám, než aby si na vás ukazovali. Stalo se vám snad někdy, že jste viděli někoho, kdo ještě neměl postavu jako z časopisu, a začali jste se mu smát, proč se vůbec snaží?

Sama když vkročím do fitka, což je pro mě neprozkoumaná zóna, připadám si jak trubka, protože se všemi těmi velkými stroji jsem se ještě neskamarádila. Ale pokaždé se najde někdo, kdo mi buď sám od sebe poradí, nebo mi ochotně pomůže, když se zeptáte. Mám tady dneska pro vás pár tipů, jak pro vás začátek cvičení bude snadnější.


 Najděte to, co vás baví
 Někoho nebaví běhání, jiného zase posilování na strojích. I když tyhle dvě metody jsou nejprofláknutější, rozhodně nejsou jediné. Můj příklad byl přesně to běhání. Fakt jsem ho neměla ráda a tak jsem se z 99% vůbec nedonutila jít, a když už jsem šla, brala jsem to jako mučení. Pak jsem ale objevila fitbox a později trampolínky a cvičení si zamilovala. Proto si najděte to, co vás baví. Nebudete se tak do toho nutit, protože to by stejně dlouho nevydrželo.

Cvičte doma
Pokud jste stydlíni, není všechno ztraceno. Youtube je plný všech druhů a metod cvičení a můžete je dělat klidně ve vlastním pokojíku. A nepotřebujete ani činky, klidně je nahradí flašky s vodou. 

Ohákněte se
Neříkám, že máte rozbít prasátko a všechno utratit za oblečení do fitka, ale nový kousek je malá motivace. Pokud máte něco takového, nemůžete to přece nechat ležet ve skříni, navíc i pohled do zrcadla se vám zalíbí. A jako bonus berte to, když si místo velikosti L budete moct koupit S.


Fotky, fotky, fotky!
V začátcích to nikdo nemá rád, fotit se ve spodním prádle, protože pohled na ten obrázek není nic příjemného. Ale když se vaše postava začne měnit, uvidíte to nejdřív právě na fotkách a to je neskutečná motivace. Sama teď lituji, že první fotka, kterou jsem nesmazala, je až po 10kilech dole.

Nepřehánějte to
Poslední, ale rozhodně ne méně důležitá rada. Je jasné, že ze začátku bude všechno těžké. Neuběhnete 10kiláku v kuse (já jsem ráda i za 5), nevydržíte hodinu hopsat kardio nebo nezvládnete víc jak 10 kliků, ale všechno chce čas. Po nějaké době se začtete zlepšovat a věci, o kterých byste ze začátku řekla, že jsou nemožné, vám najednou budou připadat jako brnkačka.



Na závěr bych vás všechny chtěla pozvat na NIGHT RUN, který se poběží 17. 12. 2016! Nejde o nejrychlejší čas, ale o to, abychom si to užili. Navíc je to skvělá příležitost, jak s běháním začít. Navíc na každého čeká v cíli krásná vánoční medaile a celý závod poběžíme obklopení Santy, protože závod se běží v santovských čepičkách. A nebojte se, pokud nejste žádní maratonci. Já mezi ně rozhodně nepatřím a můj čas za 5km určitě nebude pod půl hodinu. Ale beru to jako výzvu a budu ráda, když se tam s vámi potkám. A pospěšte si, už zbývá jen pár míst.

Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat