pondělí 23. ledna 2017

HOW TO STAY MOTIVATED | FITNESS

Kdo pravidelně cvičí, tak mi určitě dá za pravdu, že motivace je jedna z klíčových věcí. Na začátku si nějakou najdeme všichni, ale jak naše cesta postupuje dál, motivace se nám pomalu začne vytrácet a je jen na nás, jestli se nám jí nakonec podaří udržet. 

 Každý známe dny, kdy bychom cvičení nejradši pověsili na hřebík a zalezli pod peřinu s pytlíkem brambůrek. Jenomže čím častěji se to bude stávat, tím těžší bude dostat se zpátky do rutiny. Proto tady dneska pro vás mám 4 motivačních tipy, díky kterým bude cvičení zábava i ve špatný den.

1. Najděte si parťáka 

 Ve dvou se to lépe táhne. I když je ta věta ohraná, něco na ní je. Sama vím, že když se mi v létě nechtělo chodit běhat, byla to právě ségra, která mě vždycky nějak vytáhla z postele. Přemluvte proto nejlepší kamarádku, sourozence, přítele nebo klidně i mamku a podporujte se navzájem. 

2. Zaveďte si diář 


Kupte si malý bloček a den co den si zapisujte, co jste odcvičili. Poté, když cvičení budete chtít vzdát, prolistujte si ho a až uvidíte, jaký kus práce jste ušli a jak velká škoda by byla všechno zahodit, radši se do cvičení hned pustíte. 

3. Na vzhledu záleží 

Ruku na srdce, když vám to sluší a sami sobě se líbíte, mnohem radši vyrazíte mezi lidi. Tak proč tohle pravidlo nevyužít i při návštěvě posilovny? Proto do tašky balím kousky, které k sobě hezky ladí, a ve kterých se zároveň cítím dobře. To nejvíce splňují pestré legíny, jako třeba tyto od Pumy, které mi poslal eshop ringit.cz. Takže pokud nějaké sháníte, zkuste kouknout tam. 

Leggings - Puma - Eshop ringit.cz
Top - H&M
Sneakers - Nike

4. Mějte to na očích 

 První to zkuste na týden, poté 14 dní a nakonec měsíc. Je to jednoduché. Vezměte si barevné lepící papírky. Očíslujte je a na každý papírek si napište nějaký druh cvičení. Například: 30minut HIIT, 30 minut pilates, posilování zadek nohy 45minut... Poté si je nalepte na místo, kolem kterého doma chodíte nejčastěji. Cílem je zbavit se všech papírků. A věřte, že když je máte pořád před sebou a víte přesně co cvičit, půjde to mnohem snáz.




Pokud i vy máte nějaké tipy, díky kterým se vám do cvičení vždycky chce, nechte mi je v komentářích.

PS: Velký dík patří Euforii, protože díky jejich sálu mohly tyhle a mnohé další fotky vzniknout.

Žádné komentáře:

Okomentovat